2009
10.31

Cumhuriyetimizin 86. yılında memleketimizin de şuanki durumunu göz önüne alacak olursak  Gönlüm Ankara’da cumhuriyet bayramını kutlamak atamın yanında olmak istedi ve Bir kaç arkadaş Ankaraya Gittik.28 akşamı saat 23:30 da  İstanbul Haydarpaşa Tren garından Fatih ekspresi ile özkan abi ben ve ertuğrul yola çıktık  pendik ten bir başka arkaşımız daha aramıza katıldı rahat konforlu vagonlarda güzel bir yolculuk sonrası Ankaraya vardık gelmeye 1 saat kala yemekli vagonda kahvaltımızı yaptık Ankara indikten sonra Tandoğan Çarşısının çıkış kapısında Ankaradaki Arkadaşlarımızla buluştuk yaklaşık 10 kişi kadar olduk ilk önce bir kafede çay içtikten sonra Anıtkabire çıktık anıtkabiri bol bol gezdik anıt kabirle ilgili fikirlerimi yazsam bu blog yetmez yoğun duygusal anlar yaşadım adeta bol bol resim çekildik sonra arkaranın içini gezdik dolaştık atatürk resmi ile inen paraşütçüleri gördük gösteri uçaklarını gördük. Ankaranın insanları izlenimim kadarıyla hükümete tepkili insanlar bir sor bin işit derecesindeler özellikle yaşlı bir amca konuştuklarımıza kulak misafiri olup birazda kendisinin konuşması sonucu bu kanıya vardım Anıt kabirdeki askerlerin fiziksel özellikleri nin abartılı olması dikkatimi çekti androit askerler gibi hareketsiz durmaları o saygıyı göstermeleri çok ilginçti nöbet değişimleri çok ilgimi çekti harikaydı duygu oranım o kadar arttı ki anlatamam neyse anıt kabir sonrası  başka bir kafede arkaşlarla tekrar muabbete daldık onlar nargile filan içtiler muhabet sohbet bir fast food restoranında epey takıldık

Akşam 23:30 da ( bu vakte kadar zamanı doldurmak epey zor oldu 🙂 ) yorulduk tekrar Ankara garından trene bindik yorgunluktan uyuya kalmışım trende bilet soramya gelen görevliyle anlaşma sorunu yaşadım uykudan uyandırıp birşer sordu ama ne sorduysa yok cevabı verip hemen uyudum hatırlamıyorum sonra sabah istanbula vardık yağmurlu hava vardı ama soğuk değildi nem oranı fazla olduğundan ankarada daha bir kuru soğuk vardı 2 saatlik istanbul trafiğindensonrada haydarpaşadan evime gelmeyi başardım.

Her Türk gencinin Atasını ziyaret etmesi gerektiğini düşünüyorum önümüzdeki senelerde tekrar gideceğimi şimdiden belirtmek isterim.
Çekildiğim resimleri büyük görmek için görnmek istediğiniz resmin üzeirne tıklayınız.;

1 Yorum yazilmis

Yorum Yaz
  1. Bütün arıza karakterlerin aynı vagonda toplanması ve diğer komik şeyleri eklemeye fırsatın olmadı herhalde 🙂
    hayatımda yaşadığım en eğlenceli yolculuktu

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.