2012
04.03

Çevremizde alışveriş merkezlerinde havalimanlarında çeşitli kurumlarda yavaş yavaş görmeye başladığımız bu dilek istek kutuları sosyal çevrenin her alanına ne yazık ki yeteri kadar dağılmasada eskiye nazaran  dağıldığını çevrede ara sırada olsa olduğunu görmek  sevindirici bir durum benim için peki bu kutular düz mantık amacı belli olsada biz bukutulşarı kullanmada yeteri kadar bilinçli miyiz?

İnsanların olumlu ya da olumsuz karşılaştıkları durumlar kurumların işletlerein yönetimiyle doğrudan iletişim içerisine geçmek zor olduğu için bu dilek istek kutuları imdadımıza yetişiyor ve derdimizi sıkıntımızı çmerimizi ve memnuniyetimizi rahatlıkla bildiridiyoruz peki bunun yaparken ne kadar bilinçliyiz kendimizi sorgulayalım gittiğimiz yerde iyi bir hizmet göremediğimz zaman hemen alıyoruz kağıdı kaleimi elimize veya geçiyoruz bilgisayarın karşısına hemen şikayetimizi dile getiriyoruz bu çok güzel bir şey elbetteki bildireceğiz ama bir yerden de iyi bir hizmet gördüğümüzde kaçta kaçımız  Teşekkür ederim yaptığınız hizmetten ötürü Teşekkür ederim diyorsunuz? Hiçbiriniz değilmi beşeri faktörlerin olduğu yerde elbette hata da olur ekstra fazla hizmette insanlar robot olmadığınızdan davranışlarını tek düze indirgeyemezler lebette olumlu veya olumsuz farkllıklar göterecektir. Ben tutup haksızlığa uğradığınızda gerçekten şikayet etmeyin demiyorum ama şikayet kutusuna gitmeden önce şikayet edeeğimiz konuyu iyi ve sağlıklı bir şekilde çözümleyelim ve empati kuralım bunun sonucunda yinede haksızlığa uğradğınızı düşünüyorsanız elbtte şikayet edin ama şöylede bir şey var karşımızdaki kişiden gerçekten olumlu ekstra olumlu bir yaklaşım gördüğünüzde de o kişi kurum işletme hakkındada olumlu bir kaç satır yazı yazmayıda öğrenelim lütfen bu bunun hizmeti görevi elbette yapacak tabi yapacak bunun için para alıyor zaten gibi mantıkla yaklaşırsak olumlu hizmetlerin devamlılığını teşvikini azaltacaksınız

gelişen toplumumuzda insanları ödüllendirmeyi teşekkür etemeyi en azından sağol demeyi kendimize bir erdem olarajk görelim ne iki satır yazıyla elimiz aşınır nede dilimiz bunları düşünelim ve buna göre hareket edelim o zaman göreceksiniz ki olumsuz olarak daha önce şikayet ettiğiniz şeylerin bu gibi taltifler teşekkürler sonucunda nasılda yok oluyor.

 

Yorumlara Kapali.

Copy Protected by Chetan's WP-Copyprotect.