2017
04.22

Bu güne kadar çalıştığım bütün firmaların personel servisleri vardı ve uzun süre bu servisleri kullandım çalışan için gerçekten büyük rahatlık en azından toplu taşıma ile uğraşmıyorsunuz  işe geç kalsanız bile servis dolayısıyla pek sorun olmuyor karda kışta her zaman aracınız hazır vs. vs. Güzellikleri var fakat servis ortamı apayrı bir ortam bir çok çalışan her ne kadar iş yerinde uzun saatler beraber olsa da belkide en çok muhabbet ettikleri servis araçları olabiliyor. bir de servisi kullanan çalışanların çok değişik takıntıları olabiliyor bunlardan bir kaçına değinecek olursam.

Saat Takıntısı: Bu takıntılı arkadaşlar servis araçları hep aynı saatte servis yerinde olsun isterler trafiği ve insanlık hallerini hiç hesaba katmadan örneğin  8:00 da servis onun bindiği yere geliyorsa 7:58 de veya 8:05 de gelme lüksü yoktur 3. dk servis geç gelince ortalığı ayağa kaldıranlar mı dersiniz hep dakikasına dakikasına servis biniş noktasında olup servis birazcık erken geldiğinde ve kendisi orada olmadığında geçip gidince ortalığı yıkanlar halbuki tam 5 dk önce orada olsa bu sorun olmayacak.

Güzergah Takıntısı:Servis araçları anlaşmaya göre çoğu yerde genelde cadde üstlerinde eğer sokaklar içeride değilde binecek personelin oturduğu yer genelde cadde üstünden vs alır. Koskoca servis aracının sokak aralarına girmesi sıkıntılı olduğu için pek giremez. Bu takıntıya sahip olan arkadaşlar evleri caddeden 10 metre içeride olsa bile yani toplam yürüme mesafesi 10 20 metre olsa bile servis şoförüne baskı yaparak ille servisi kapısının önünden geçirmeye çalışır tıpkı ticari taksi gibi bu biraz düşüncesizce yapılan bir harekettir. firmam sana parar ödüyor gerekirse kucağında eve kadar çıkartacaksın ulen 🙂 

Koltuk yer Takıntısı: En komik bulduklarım da bunlardır Servis aracında hep aynı yere otururlar bu şahıslar genelde bir süre sonra sanırım o yerin kendi tapulu yerleri olduğu filan zannederler es kaza başka birisi o koltuğa oturursa vay  haline surat büzüşür sinirlenir hatta orası benim yerimdi, yok tapulu yerin mi?  gibi  iç tartışmalar yaşanır. Özellikle ön koltuk çok önemlidir ön koltuk adeta kapışılır yolcular tarafından servisin en önemli noktası olarak görülür hatta ön koltuğu kapmak için mesai bitimi koşa koşa servise gidenin den mesai saati dolmadan iş yerini erken terk edeni dahi görmüşümdür.

Şikayet hastalığı: yanlış anlaşılmasın elbette yaşanılan olumsuz bir durum karşısında ilgili yerlere her şey şikayet edilmelidir ama bunu işin biraz abartısına kaçanlar için diyorum. İstisnasız her şeyden şikayetçidir bu arkadaşlar altı üstü günlük belkide toplamda 1 saatini bile geçirmediği servisin her şeyinden şikayetçidir. trafik vardır servis şoförü başka kestirme güzergahtan gider şikayet eder, servisçi yavaş gider şikayetçi olur, sevmediği müziği çalmaz şikayetçi olur. iş yerinden 2 dk geç kalkar şikayet eder vs. vs gereksiz şikayetçidir neden egodur biraz hizmet veriyorsun hakkımı alırım mantığı.
Kısaca demek istediğim bu anlattıklarımı zaman zaman belkide ben de yapmışımdır ama şöyle bir oturup düşündüğümüzde şu kısacık dünyada böyle gereksiz şeylere takılmanın çok gereksiz olduğunun düşünmekteyim. Sağlıcakla kalın.

Yorum Yok.

Yorum Yaz

Time limit is exhausted. Please reload CAPTCHA.